Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Recepční, Referent, Tlumočník/překladatel, Vkládání dat do počítače
Zobrazeno 98--112 inzerátů z 130
| POPIS INZERÁTU | Cena | Misto | Zobrazeno |
Nabízím přivýdělek formou psaní článků na PC [02. 01. 2016]
Nabízím přivýdělek formou psaní článků na PC.
Provozuji weby na různá témata, hledám nové redaktorky, které budou psát články na konkrétní zadání.
Ohodnocení začíná na 15 Kč/1800 znaků, práce je vhodná jako přivýdělek z domova, pro maminky na mateřské apod.
Výplata převodem na účet po dosažení rozumné výše.
Napište si o podrobnější informace, v dotazu mi rovnou napište, o co se .... |
Dohodou | Hradec Králové PSČ: 50002 |
14980x | Nabízím přivýdělek formou psaní článků na PC.
Provozuji weby na různá témata, hledám nové redaktorky, které budou psát články na konkrétní zadání.
Ohodnocení začíná na 15 Kč/1800 znaků, práce je vhodná jako přivýdělek z domova, pro maminky na mateřské apod.
Výplata převodem na účet po dosažení rozumné výše.
Napište si o podrobnější informace, v dotazu mi rovnou napište, o co se .... |
Obsluha klienta na obchodním místě (nástup únor, březen 2016 [26. 12. 2015]
Hledáme pracovníka pro nově otevřenou pobočku České pojišťovny, a.s. v Ostravě. Pracovní náplň: péče o stávající klienty ve svěřené lokalitě, administrativní činnost, budování dlouhodobých obchodních a partnerských vztahů. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, trestní bezúhonnost, uživatelskou znalost práce na PC, komunikativnost, příjemné vystupování, praxe v obchodě výhodou ne podmínkou. Nabízíme: výkonnostní bonusy, zázemí stabilní společnosti, komplexní .... |
Dohodou | Ostrava-město PSČ: 70030 |
14118x | Hledáme pracovníka pro nově otevřenou pobočku České pojišťovny, a.s. v Ostravě. Pracovní náplň: péče o stávající klienty ve svěřené lokalitě, administrativní činnost, budování dlouhodobých obchodních a partnerských vztahů. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, trestní bezúhonnost, uživatelskou znalost práce na PC, komunikativnost, příjemné vystupování, praxe v obchodě výhodou ne podmínkou. Nabízíme: výkonnostní bonusy, zázemí stabilní společnosti, komplexní .... |
Hledám osobní asistentku na brigádu a práci v administrativě [26. 12. 2015]
Hledám osobní asistentku na brigádu, práci v administrativě a vyřizování papírů, jednání s úřady, příprava podkladů pro úřady, soudy, právní oddělení atd. Pracovní doba dohodou, možno i studentku s větším časovým prostorem, nemusí být každý den !! Požadujeme: věk: 20+, samostatnost, řidičský průkaz B, dobrá komunikativní dovednost, ovládání PC, dobrá znalost češtiny psaní, cizí jazyk vítaný, ochota .... |
Dohodou | Prostějov PSČ: 79601 |
14732x | Hledám osobní asistentku na brigádu, práci v administrativě a vyřizování papírů, jednání s úřady, příprava podkladů pro úřady, soudy, právní oddělení atd. Pracovní doba dohodou, možno i studentku s větším časovým prostorem, nemusí být každý den !! Požadujeme: věk: 20+, samostatnost, řidičský průkaz B, dobrá komunikativní dovednost, ovládání PC, dobrá znalost češtiny psaní, cizí jazyk vítaný, ochota .... |
Rozpočtářku (ře) administrativní pracovnici [20. 12. 2015]
Přijmeme rozpočtářku a administrativní pracovnici.
Nástup a plat dle dohody. Pracoviště Plzeň Krátká 5. |
Dohodou | Plzeň-město PSČ: 30100 |
13947x | Přijmeme rozpočtářku a administrativní pracovnici.
Nástup a plat dle dohody. Pracoviště Plzeň Krátká 5. |
ASISTENT/KA ŘEDITELKY - PROVOZNÍ MUZEA [14. 12. 2015]
Náplň práce: administrativní práce,vedení pokladny,skladů dr.prodeje, příprava admin. podkladů účet. agendy pro zpracovatelskou firmu, práce organizačního charakteru.
Požadavky: SŠ/VŠ ekonom. směru, přednostně magisterský nebo inženýrský titul, praxe v ekonomickém oboru min.5 let, další praxe vítána, obchodní myšlení, organizační schopnosti, cílevědomost, pečlivost, logické uvažování, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, právní podvědomí, loajálnost, výborná znalost ČJ slovem i písmem,znalost práce na .... |
Dohodou | Jeseník PSČ: 79001 |
14007x | Náplň práce: administrativní práce,vedení pokladny,skladů dr.prodeje, příprava admin. podkladů účet. agendy pro zpracovatelskou firmu, práce organizačního charakteru.
Požadavky: SŠ/VŠ ekonom. směru, přednostně magisterský nebo inženýrský titul, praxe v ekonomickém oboru min.5 let, další praxe vítána, obchodní myšlení, organizační schopnosti, cílevědomost, pečlivost, logické uvažování, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, právní podvědomí, loajálnost, výborná znalost ČJ slovem i písmem,znalost práce na .... |










